domingo, enero 22, 2006

FELIÇ ANIVERSARI IAIA!!!!



Ayer fue el cumpleaños de mi Iaia Rosa, cumplio 88, de alegrías y de penas... le prepararon una fiesta sopresa en la cual no pude estar, de hecho iva a llamar y al final no lo hice... me acordé de su cumpleaños a las 8 de la tarde y para esa hora en Valls ya eran las 2 d ela mañana.... quie rabia!!!. La he llamado ahora al levantarme y por lo que he oido le gustó mucho la sorpresa, ha de ser bonito pensar que eres importante para mucha gente y que sin su intervencion y ayuda ninguno de los que ayer estaba preparando su sorpresa de cunpleaños estaría allí... y que por otra parte tu amor, preocupación (y rezos) son correspondidos por un cariño, respeto y amor incondicional de los tuyos.....

FELICIATS IAIA ROSA!!!!

6 comentarios:

Francesc Catala dijo...

Hola Enrico, tot va anar de fabula la Yaya es va emocionar molt va estar molt be.
La presentacio en video hem va quedar força be, fins el ultim moment no sabia si podria grabar-ho, la puta lley de Murphy...
Molt coeherent el Fidel, be no hay mal que por bien no venga, segur que trovareu alguna cosa millor, que tambe s'ha de dir que no et costara massa aixo de trovar algo un miqueta millor, els pisos on esta el Manojuuu.. estan de conya, Son molt cars? Enrico estic pasant les fotos de Ny a video amb misica i tota la pesca, varem estar molt be gracies per tot.
una abraçada i records al Manojuu de nerviuss i a l'Eli (la Manojaaaa).Ha veure si parlem per el Skype...
A10

Anónimo dijo...

Hola cunyadet, si no recordo malament quan vaig estar mirant el tema de N. Y. vaig trobar unes quantes adreces on llogaven apartaments de llarga estada. No sé si et serviran de molt però es pot preguntar tema preus i tot això.

www.woogo.com
www.Craiglist.org
www.Urbanliving.com
www.Yourstay.com
www.nyhabitat.com
www.westvillagebb.com
www.gamutnyc.com
www.hospitalityco.com
www.manhattanlodgings.com

També et passo una adreça per preguntar tenen apartaments per llogar: gramanet@zafirotours.es

Un petó guapo.

Anónimo dijo...

AH, per cert que la que més punts tenia favorables era la de:
www.nyhabitat.com
Ara he mirat i de tema preus van(pisos compartits des de 300$ a.....)Mirat'ho vale???? Hi han un munt de fotos.
Un altre petó

Anónimo dijo...

ENRICOOOOOOOO!!!!!Hola ja estic de nou per aquí! Vaya crack el Fidel... Per sort us deixa el temps que calgui!
Ja m'he descarregat l'Skype, l'altre dia vaig parlar amb el Francesc, que també està a l'altra punta del món (Reus)... per lo vist tu no estaves conectat. Aquests dies per la nit estic encenent l'ordinador per si el veï més simpàtic de l'escala està conectat per poder xupar una mica d'ample de banda a costa seva però el molt ranci no es conecta mai... hauré de parlar amb ell seriosament, aquest tio encara no sap amb qui es juga els quartos!! ;))
Lo de la Iaia ja t'han dit, va estar molt bé, molt emotiu, no se'n feia la idea de que allò era una festa sorpresa per ella i fins que no van passar 5 minuts no parava de repetir "aaaiii, però què hi feu tots aquí?? -aai pero si hi ha X, i també Y...!!" No entenia res pobreta. Després estava que no tocava de peus a terra!! Lo millor és que, apart del moment, entre això i que demà passat ja estarà a la residència li espera una nova etapa de canvi, que imagino que per una señora de 88 anys és molt dir, ja que normalment mai passa res i no hi ha gaire a explicar!!...o sigui que molt bé!! Estava com un estudiant abans d'emancipar-se, dient lo que s'emportaria lo que no, en fi, donava gust veure-la i sentir-la tant animada i tant VIVA!
Aquest cap de setmana m'agradaria anar-la a veure, estic segur que li encantarà explicar-me els "entresijos" del seu nou "Insti" i que ja tindrà la seva pandilla que farà anar de cul als machotes de la planta!! Ben mirat n'hi ha d'haver per escriure un llibre... deuen ser lo que no hi ha! Estic segur que tota la resi se'n farà resò de la nova incorporació i que anirà plena dels seus acudits!! ...com per veure-la en acció per un foradet...
Bueno espero que trobeu pis aviat i que baixi una mica la tensió a Can Fidel...!
Una abraçada molt forta Enrico!!

PD: Et vas deixar una samarreta verda amb una estrella de 5 puntes al davant a casa, tan sols t'ho dic per informar-te que ja te'n pots oblidar d'ella perque me la he quedat jo!!

Anónimo dijo...

Hola Enriquillo, la golfa de la teva mare, torna a fer servir l'intennné. Ja m'he possat al corrent de tot , del proper cambi de pis , de que cordines ve els horaris i vols felicitar a la yaya Rosa a les 2 del mati, ......
El dia del meu cumpleanys, tu vas ser el primer i unic fill que va trucar per felicitar-me, i quand ja era a casa, i la yaya no volia sopar encara , li vaig dir , a la yaya , que ja estaba bé, que ningu m'habia trucar , que eran uns mals fills i moltes mes coses que ja et pots imaginar....
Vaig possar una pitza al forn i o misteri , semblaba qu'el forn estaba malait , no hi habia manera de que la pitza es torres , i saps per qué????? , la yaya anaba apagant el forn disimuladament , perque ella si que sabia que venian tots tres a sopar de sorpressa , amb va fer molta il.lusió , el ram era una maravella de roses vermelles, la Nuria portaba ja el sopar fet , i tambe un pastis bonisim amb les 95
espelmes,nomes faltabes tu per haber sigut complert del tot.
La veritat es que despres , quand vaig estar sola va caure mes d'una llagrimeta, d'emoció i felicitat.Penso que ting uns fills que son unics, i els millors per mi.Tota una gran sort!!!!!!!!.
El cap de setmana, vaig estar amb els amics que varem fer al creuer, al hotel que tenen a Les Casses d'Alcanar, i ho vaig passar molt be, i molt divertit, ja planegem el viatje per al 2006, a la tardor.
Un petonet molt , molt fort.
La Mammmmmmmma!!!!!!!!.

Anónimo dijo...

hoLA,Enricccc!!!
cuánto malegro de ke nos izieses una bisitiya antes de bolverte pallá, aunque no diese tiempoaná porque sólo te biese un día, pero vueno, la prosimabez bendrásmás o intentaré bertemás porke semizoscaso pake negarlo yintentarérroparte y leerte uncuento o cantartuna nana pero kreoques mejor lodel cuento porqueyo a capelanomesalevien.Vueno, un besete muuugrande y holeloscogones delfidel que gentemásrara ai por ai, puesel se lo pierdeporqueselopodiapasar teta conbosotros y oshechara de menosh...
astapronto:maria