lunes, octubre 31, 2005

HOY DESCANSO!!! (merecido)

HOY NO TRABAJO NI NADA, ni manyana, tampoco!!!! de hecho han llamado esta manyana del restaurante para ver si podiamos ir a trabajar hoy, pero me he inventad una escusa para no ir... hoy no queria hacer absolutamente nada!!!!! ahora estoy en el apple center, he quedado con Eli y nos vamos a ver una zona de Brooklyn que se ve que esta muy bien, de artistillas y eso.... ya mandare fotos se llama Williamsburg..... ya hare fotos y las colgare..... con mi nueva camara!!!!!!! esta manyana he ido a comprarme una camara digita. he ido a una tienda enorme!!!!! de ordenadores, canmasras de fotos, de video, profesional, amateur!!! enorme!!!! lo llevn unos judio (todos los dependientes, cajeros, etc.. van con la gorrita esa y los tirabuzones, con barba etc... mmmm la verdad es que parece que sean de otro tiempo!!!,pues tieneen seccion de segunda mano y me he comprado una que es nueva, pero sin la caja es una Fujifilm finepix f10 esta muy bien, al menos lo parece, y es de 6.3 megapixeles.... si no me gusta la puedo devolver antes de una semana.... pero por ahora me esta encantando....
Mirando la pagina web de la cadena ser he visto que ha nacido la infantita de naranja esta pasada madrugada.... que alegria en estos momentos estar en el extrangero, porque no se si podria aguantar el conyazo de ver y oir todo el dia hablar del dichoso Bebe!!!!!!
Bueno pues nada.... (parece que no puedo conectar la camara a este mac, antes lo he probado en otro y funcionaba, pero no tenia conexion a internes)

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Enric soc la Cristina ,es xulíssima la pàgina aquesta que has fet, però molta feina a escriure,no? Les fotos que fas son maquíssimes a veure si amb la nova càmara en fas més.
El dissabte vaig quedar amb la Mònica i li vaig explicar coses que expliques sobre el temps que portes a NY. Ella diu que no té temps per mirar-la, però que si pot ho farà.
Tens tota la raó respecte a lo pesat que es veure la tele ara que ha nascut la filla del Felipito.Tot el dia es el mateix i a part ara discusions per la reforma de la constituació perque la nena pugui ser reina en un futur...Un rotllo!!!
Dons bueno per aquí tot bé.A tota aquella colla els veig poquíssim, suposo que abans de Nadal farem algun d'aquells sopars multitudinàris i així ens posem al dia sobre com ens van les coses.
Quan torneu tu i la Eli ja en farem un altre perque ens expliqueu totes les vostres aventures.
Bueno un petó molt fort!

Anónimo dijo...

Hola cunyadet.Veig que només fas que treballar i treballar, i els saraos???? Que no estas triomfant... Tenim moltes ganes de venir, ens fas molta enveja.. Però nosaltres hem menjat castanyes, i begut moscatell, je, je, aixó a la gran poma no ho trobes no?

Enric dijo...

Treballar tant?!?!?!? pero si la majoria de dies nomes treballo 3 hores!!!